Når dit barn starter i skole

I året op til skolestart i 0. klasse har vi løbende arrangementer for de kommende skolestartere og deres forældre, så de er trygge ved overgangen fra børnehave til skole.

Informationsmøde for forældre til kommende skolestartere

Tirsdag d. 24. oktober 2023 kl. 17.00-18.00 afholdt vi informationsmøde for forældre til kommende skolestartere.

Indskrivningsarrangement

Tirsdag d. 21. november 2023 afholdt vi indskrivningsarrangement, hvor skolestarterne kunne prøve undervisnings- og SFO-aktiviteter, og forældrene kunne få hjælp til den digitale indskrivning.

Kommende arrangementer

I foråret inviterer vi skolestarterne til at komme på besøg i skoletiden med deres børnehaver, så de kan få en smagsprøve på, hvad det vil sige at gå i skole.

I maj-juni inviterer vi både skolestartere og deres forældre til et goddag-møde, hvor man får lejlighed til at hilse på sine kommende klassekammerater og børnehaveklasseleder. Eleverne laver en aktivitet med børnehaveklasselederen, mens forældrene får informationer om skolestart af indskolingsleder og skoleleder.