Fritidsklub og ungdomsklub

Når skoledagen er slut, står UngiAarhus’ klubtilbud og ungdomsskolen klar til give dit barn den bedste fritid. Hvis dit barn går i 4. til 6. klasse, så står vores fritidsklub klar med masser af spændende aktiviteter. Går dit barn i 7. til 9. klasse sker der mange spændende ting i vores ungdomsklub.

I klubben møder du og dit barn masser af dygtige og engagerede pædagoger, der arrangerer masser af aktiviteter for og med medlemmerne. Men vi er også meget mere end aktiviteter inde og ude. Hos os har dit barn også mulighed for at tale med voksne, hvis der er brug for det – eller de kan bare hænge ud med vennerne, hvis det er det, der er brug for. På UngiAarhus’ hjemmeside kan du læse meget mere, og om hvordan du tilmelder dit barn.

Går dit barn i 7. klasse eller op, så tilbyder Ungdomsskolen i UngiAarhus masser af spændende hold. Det kan være alt fra sprogfag til fysiske aktiviteter eller forberedelse til eksamen. Hvis du vil vide mere om ungdomsskolen og om, hvordan dit barn tilmelder sig, så kig ind på ungiaarhus.aarhus.dk/ungdomsskolen, hvor du under ungdomsskolen finder kataloger og links til tilmeldingapp.

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os i klubben eller skrive til UngiAarhus på uiaa@mbu.aarhus.dk.

Vi glæder os til at se dit barn.

Sidst opdateret: 1. oktober 2023